Promosyon Ajanda
Ajanda defter benzeri bir ürün olarak iş dünyasında yerini uzun süredir korumaktadır. Özellikle teknolojik gelişmelerle birlikte ajandaların artık dijital versiyonlarının çıkması bile bildiğimiz konvansiyonel ajandaların kullanımını tahmin edilenden daha az etkiledi. Büyüyen rekabet ortamında müşteri ve iş takibi hem satış hem de müşteri memnuniyeti açısından oldukça önemlidir. Ajandalar da bu noktada çalışanların planlı olarak hareket etmesine sağlayan büyük bir yardımcıdır. Firmaların kendi logolarının bulunduğu promosyon ajandaların kullanımı ise kurumsallık açısından oldukça önemlidir. Bu şekilde firmalar hedef kitlelerine kendi isimlerini daha etkin biçimde kabul ettirmiş olur ve çalışanların da firma bağlılıklarını arttırmış olurlar.
Promosyon Anahtarlık
Promosyon anahtarlık bu sektörde kullanılan bir diğer önemli ürün olan kalemden sonra en fazla tercih edilen ürünlerden biridir. Özelikle ürün yelpazesi bakımdan birçok seçenek sunan anahtarlıklar farklı sektörlerdeki firmaların ortak tercihidir diyebiliriz. Özellikle emlak ve inşaat sektöründen, otomotiv, teknoloji, kimya sanayine kadar birçok sektörde kullanımı oldukça yaygındır. Ürün çeşitliliği açısından bayanlar daha kibar görünümlü ve daha renkli ürünleri tercih ederlerken, erkekler ise daha klas ve şık görünüme önem vermektedir. Bunu bilen firma sahiplerine tavsiyemiz hedef kitlelerinin özelliklerini göz önünde bulundurarak seçim yapmalarıdır.
Promosyon Bardak Altlığı
Özellikle firma isimlerini masa üstünde görmek isteyen işyerleri için fiyat konusunda en uygun ve en kalıcı promosyon ürünüdür diyebiliriz. Bu ürünle ilgili olarak bardak altlığı denince akla ilk gelen büyük lastik firmalarının lastik şeklindeki klasik bardak altlıklarıdır. Promosyon bardak altlığının insanların görüş perspektifleri içerinde uzun süre durması ( özellikle klasik çay ikramlarımız sebebiyle ) diğer iş kollarından da talebi oldukça yüksek olan bir üründür.
Promosyon Çakı
Çakı çok yönlülüğü, sağlamlığı ve güvenilirliği temsil eden bir ürün olarak karşımıza çıkar. Açıkçası bu algı aslında çok kişi tarafında bilinmez. Satış konusunda tecrübeli ve yetenekli olan satış müdürleri bu ürünleri logolarıyla beraber müşterilerine hediye ederek aslında karşı tarafta uzun süre devam ettirebileceği güven ortamının yolunu yapmış olduklarının farkındadırlar. Bu sebeple bazı firmlar uzun süre devamlı olarak yılın belli dönemlerinde promosyon çakı yaptırıp müşterilerine dağıtırlar. Tabi ki bunun maddi anlamdaki geri dönüşünü de kısa sürede görürler.
Promosyon Çakmak
Çakmak denilince akla ilk olarak sigara gelse de aslında çakmakların çok çeşitli kullanım alanları mevcuttur. Ev, ofis, mutfak gibi pek çok alanda kullanılan çakmak hayatın olmazsa olmazı haline gelmiştir. Özellikle alkollü içecek firmalarının ve gece hayatına hitap eden firmaların tercih sebebi olan promosyon çakmak aslında sektör ayırt etmeden kullanılmaktadır. Her 3 kişiden 1'inin sigara kullandığını düşünürsek çakmak ürününün hedefi 12 den vuracağından emin olabilirsiniz.
Resim yazısı ekle |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder