Baskılı Çakmak

Promosyon Baskılı Çakmak
Baskı yapılmaya özel olarak üretilmiş promosyon çakmaklara renkli veya lazer kazıma baskı yapılmaktadır.
Minimum sipariş 1000 adettir.
Çakmaklar siboplu, taşlı  manyetolu makenizmaya sahiptir ve birçok markaya ait çakmaklar stoklarımızda bulunmaktadır. Üzerlerine logo baskısı yapmaktayız.
Detaylı bilgi için bize ulaşınız info@vivapromosyon.com












çakmak sigara tiryakilerinin kullandıgı bir üründür, kibrite göre daha avantajlıdır çünkü kibrit altılı ancak çakmak atılmaz dolayısıyla çakmak yaptırmak çok daha mantıklıdır, sizde disko, bar , fabrika, sanayi gibi yerlerin vs işletmecisiyseniz bu promosyon ürününü yaptırmak çok mantıklı olacaktır. Doldurulabilen çakmaklar en iyisidir bunuda unutmayınız.

Promosyon çakmak
Farklı disiplinleri bir arada barındırması nedeniyle karmaşıklaşan “hareketli
grafikler” kavramının, sadece “hareket” ve “hareketli tasarım” dan ibaret olmayıp,
baskılı çakmak hareketli tasarım”, “etkileşimli tasarım”, “deneysel tasarım”, “grafik film”,
“deneysel grafikler”, “video tasarım” ve en sonunda “hareketli görüntünün yeni grafik
dili” kavramlarıyla genişlediği görülmektedir. Sandhaus bu genişlemeyi hareketli
grafiklerin tanımı olarak söyle açıklamaktadır.
Çakmak baskısı, video ve sayısal medya (canlandırma, görsel efektler,
film başlıkları, televizyon grafikleri, promosyon çakmak reklamlar, etkileşimli ortam sunumları, video ve bilgisayar oyunları gibi) ortamında yazıyı ve görüntüyü uyum içinde bir araya getiren
geniş bir tasarım ve üretim alanıdır.”
Hareketli grafikler konusuyla ilgili çok sayıda makale, deneme ve kitap önsözü
bulunmakta; hepsi de konuyla ilgili önemli görüşler sunmaktadır. Konuyla ilgili
internette yayımlanan akademik yayınlardan biri ve jenerik tasarımlarından örnekler vererek hem teorik hem de tarihsel bir bakış açısı sunan tezi olmuştur. Çakmak toptancısı üretici ve imalatçısı istç ve Tahtakale yanısıra topkapıdadır. açıklamak şeklinde bir tanım önermektedir.
Hareketli grafikleri, grafik tasarım bağlamında açıklama ve tanımlama
çabalarıyla konuya devam etmektedir. “grafik tasarım geleneği olan ilk
kayda değer hareketli grafik tasarımcısı olduğu” şeklinde tek bir kişiyle
indirgemektedir. Sırf bu ifade bile kuşkusuz insanların hareketli grafiklerin tarihiyle
ilgili algısını daraltmaktadır.
Birçok web sitesi de Saul Bass’ı konunun egemen kişisi olarak nitelemektedir
ve sonuç olarak bu, film jenerik tasarımı ve hareketli grafikler arasında klişe bir bağ
oluşturmuştur. Fakat tarihi incelediğimizde, “hareketin tasarımı” tanımına birçok başka
kişi de katkıda bulunmuştur. Bass, film endüstrisi içinde bir çok konuda öncülük
yapmıştır, ancak bu öncülük zamanla olması gerektiği yerden daha yukarılara
Bass’tan önce mevcut olan Oskar Fischinger, Walter Ruttman, Man Ray,
Viking Eggeling, Laszlo Maholy-Nagy, Lotte Reiniger gibi kişiler, grafik tasarım
geçmişi olan ya da grafik tasarımı etkilemiş ve resimleri hareket ettirmiş kişilerdir


Yeni Başlayanlar için Dünden Bugüne”de yer alan tanımı şu şekildedir:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder