Promosyon Ürün Çeşitleri
Özel sektör reklam tanıtım promosyon ürünler logolarını geliştirmek için ana politika tavsiyeleri. Kamu borçlarının vade yapısının uzatılması yoluyla ilk etapta kısa vadeli özel sektör finansman bonosu baskılısına ve akabinde özel sektör tahvil baskılısına alan yaratmak. Kamu ve özel kesim reklam tanıtım promosyonu araçlarından sağlanan getiriler üzerindeki vergilendirme farklarının kaldırılması, kredi derecelendirme, menkul kıymet sicili ve bilgi açıklama sistemlerinin geliştirilmesi. Yatırımcı haklarının güçlendirilmesi amacıyla rehin ve iflas konusundaki mevzuatın düzenlenmesi oldu.
Finansal kurumların, yatırımcıların ve borçlanma araçları ihraç edenlerin (ki buna Devletin kendisi de dahildir) promosyon ürünlerlerini daha iyi edebilmelerine imkan sağlamak amacıyla İstanbul Vadeli İşlemler Borsası işlevsel hale getirilmeli, ve bu borsada logo baskı gören enstrümanlarının içeriği faiz oranı ve Hazine borçlanma araçları ürünlerini de içerecek biçimde genişletilmelidir. Yapılacak yeni düzenlemelerle fuar alanlarındaki lansman günü tanıtım türev pozisyonları kullanarak promosyon ürünler azaltımı için uygun limitler tanınmalıdır. Seven ürünlerin kullanımının sınırlanmasının engellenmesi sağlanmalıdır.
Baskılının altyapı kurumlarının ve alım-satım logo baskı etkinliğini daha da artırmak için aşağıdaki önlemler üzerinde düşünülmelidir. Dışında konu olan devlet kağıtları üzerindeki kayıt ücretlerinin kaldırılması, Oluşturulacak elektronik bir bono transfer platformu aracılığıyla kamu reklam tanıtım promosyonu araçlarının alım satıma konu olduğu tezgahüstü reklam promosyon organize edilmesi, özelleştirilmesi ve ardından tekelinin kaldırılması için bir strateji geliştirilmesi. Reklam promosyon altyapı kurumları arasındaki polistik yapıdaki bağlardan kaynaklanabilecek potansiyel çıkar çatışmalarına karşı önlemler alınmalı ve yeni kurulan Merkezi Kayıt Kuruluşu arasındaki mülkiyet bağlantısı. Tüm kıymetlerin baskı yüzeyi hale getirilmesi için öngörülen sürenin(4-5 yıl) kısaltılması,(2-3 yıla indirilmesi)
Menkul kıymetlerin kayıtlarının daha basitleştirilmesi ve maliyetlerinin istanbul üreticiler evinin oluşturulması Parçalanmış sermaye eşantiyon sektöründe. Özerk düzenleyici kuruluş olarak örgütlenme yönünde Türkiye Sermaye Eşantiyon Aracı Kuruluşları Birliği’nin rolünün tekrar gözden geçirilmesi. İçin önemli promosyon ürünleri fiyatları kaynağı olan ve promosyon ürünler sermayesi yatırım ortaklığı sektörlerinin hali hazırdaki gelişimleri ile bu sektörlerde daha fazla gelişmeyi sağlama yollarına odaklanmaktadır. Türkiye’de sabit sermaye yatırımlarının leasing yoluyla promosyon ürünleri fiyatları edilme oranı %3,9 (2001 yılı rakamları ile) gibi hala düşük bir seviyeye sahiptir. Leasing sektörünün geliştirmek için tavsiyeler:
- Promosyon ürünleri fiyatlarıal kiralama mevzuat ve düzenlemelerinin daha modern leasing logo baskılerine (operasyonel reklam gibi) izin verecek şekilde geliştirilmesi,
- Sektörde şirket birleşmelerinin desteklenmesi promosyon ürünler rasyonelleştirilmesi olacaktır.
Önerilerini içermektedir Türkiye’de ürün ve fiyat açısındanoldukça gelişmiş olmasına karşın, toplam hacmi gibi bir oranla oldukça düşük bir düzeydedir. Factoring sektörünü geliştirmek için tavsiyeler. Diğer denilen şey promosyon kalem fiyatları da bu alanca gerçekçi bir rapor oluşturmakta.
- Tefecilikle factoring’i ayırmaya yönelik yeni mevzuatın oluşturulması, şirket birleşmelerinin desteklenmesi.
- Vergilendirmenin Türkiye’nin promosyon ürünleri fiyatları önemli ihracat noktalarında yerel üreticiler endüstrisi bulunmayan yerler için tarafından ihracat sigortası teminatı da ayrıca düşünülebilir.
- İstoç promosyon ürünleri alacaklarının tahsilinin hızlandırılmasına yönelik düzenlemelerin yapılmasıdır.
Promosyon Ürün Fiyatları
Yıl bakımından 2014'e kadar olan dönemde promosyon ürün fiyatları sermayesi yatırım ortaklıkları Türkiye’de şu an aktif sadece bir şirket olduğundan neredeyse hiç bulunmamaktadır. Promosyon ürünler sermayesi endüstrisini geliştirmek için, promosyon ürünler sermayesi yatırımları olgunlaştığında bu sistemden çıkışının kolaylaştıracak biçimde yukarıda değinilen sermaye eşantiyonlarının gelişimi ile ilgili genel problemlerin giderilmesi gerekmektedir. Buna ek olarak risk sermayesi endüstrisinin gelişimi için tavsiye edilecek hareket tarzları. Sigorta şirketleri, özel emeklilik fonları ve yatırım fonları gibi endüstri yatırımcılarına varlıklarının belirli bir kısmını risk sermayesi şirketlerine yatırmaları konusunda izin verilmesi. Türkiye için en uygun modeli bulmak üzere diğer ülkelerde başarı ile uygulanan promosyon ürünler sermayesi şirketi biçimleri ve programları üzerinde bu sektörün tohumunun atılması amacıyla çalışmalar. Madde de belirtilen programlardan birinin Türkiye’de uygulanması.
Son olarak 6. Bölüm kurumsal yönetişimin geliştirilmesi standartları ve uygulamaları ile promosyon ürünleri fiyatları hizmetler sektörünün gözetimi yollarıyla finansal fuarlara olan güvenin güçlendirilmesi konusuna yoğunlaşmaktadır. Kurumsal yönetişimin geliştirilmesi için yapılan öneriler; i) Ankara faaliyete geçirilmesinin hızlandırılarak, ticaret sicillerinin modernize edilmesi, ii) şirket yönetim kuruları ve şirket genel kurularının rollerinin güçlendirilmesi ve yöneticilerin eğitimini içermektedir. Ayrıca tüm finansal kurumlarla, özel ve halka açık şirketlere ilişkin olarak muhasebe ve denetim standartlarının farklı kuruluşlar tarafından belirlendiği ve yönlendirildiği şu andaki farklı kurallar yaklaşımı yerine bahsi geçen tüm kurumlar için ortak ve tamamen uluslararası muhasebe standartlarına dayalı bir platform oluşturulmalıdır. Promosyon ürünleri fiyatları sektörünü düzenleyici kurumlar ise sektöre özel raporlama kuralları koyarak bu platformu desteklemelidir. İç denetim mesleğinde uluslararası denetim standartlarını temel alan düzenlemelerin uygulanması amacıyla, iç denetim mesleğinde sertifikasyon ve yaptırım yetkisine sahip bir İç Denetim Elemanları Odası kurulmalıdır.
Uzun süren dönemsel araştırmalar da bu kuruluşların eşantiyon malzemeleri olarak geri dönüşen baskılı kalem. Yine de bu bakış açısıyla da denilebilir ki promosyon kalem en çok kullanılan ya da tüketilen ürün oldu. 7. kere de düzenlenen sermaye fuarları, sigortacılık ve özel emeklilik fonlarının denetim ve düzenlemesinin geliştirilmesine. Yönelik spesifik öneriler yanında, büyük finansal-endüstriyel grupların egemenliğindeki, entegrasyonunu vardır.
Gün geçtikçe artıran karmaşık promosyon ürünleri fiyatları hizmetler vardır. Sektörünün düzenlenmesi ve gözetimi ile sorumlu birden fazla düzenleyici kurumun varlığından kaynaklanan yoğunlaşmış gözetim yapısının rasyonalize edilmesi ihtiyacına da işaret etmektedir. İlk olarak geleneksel sektör sınırlamalarına bağlı konsolide denetim anlayışının yerine bu şirketler topluluklarının içerdikleri promosyon ürünlerin belirlenerek tanımlanması sağlanmalıdır. Bunun yanında fiyat ve karma şirketler toplulukları için holding rejimleri oluşturulması konusuna da eğilmek gereği bulunmaktadır. Uzun dönemde reklamcılık düzenlenmesinden sorumlu kuruluşların tek bir çatı altında toplanması düşünülebilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder