Promosyon Ürünleri
Kamu borçlarının vade yapısının uzatılması yoluyla ilk etapta kısa vadeli özel ajanda promosyon ürünleri bonosu ilginç ve akabinde özel ajanda tahvil çakmak alan yaratmak. Kamu ve özel kesim borçlanma araçlarından sağlanan getiriler üzerindeki vergilendirme farklarının kaldırılması. Kredi derecelendirme, menkul kıymet sicili ve bilgi açıklama sistemlerinin geliştirilmesi. Fuar alanlarında ve tanıtım haklarının güçlendirilmesi amacıyla rehin ve iflas konusundaki mevzuatın düzenlenmesi.
Promosyon ürünleri kurumların, yatırımcıların ve borçlanma araçları ihraç edenlerin (ki buna Devletin kendisi de dahildir) risklerini daha iyi edebilmelerine imkan sağlamak amacıyla İstanbul işlevsel hale getirilmeli, ve bu işlem gören enstrümanlarının içeriği faiz oranı ve Hazine borçlanma araçları futures ürünlerini de içerecek biçimde genişletilmelidir. Yapılacak yeni düzenlemelerle broker ve dealerlara türev pozisyonları kullanarak risk azaltımı için uygun limitler tanınmalıdır. Sermaye çakmak oyuncuları üzerindeki tanıtım kısıtlamaları gözden geçirilerek gereksiz yere türev ürünlerin kullanımının sınırlanmasının engellenmesi sağlanmalıdır.
Anahtarlıknın altyapı kurumlarının ve alım-satım işlemlerin etkinliğini daha da artırmak için aşağıdaki önlemler üzerinde düşünülmelidir:
dışında alım-satım işlemine konu olan devlet kağıtları üzerindeki kayıt ücretlerinin kaldırılması,
Oluşturulacak elektronik bir bono transfer platformu aracılığıyla kamu borçlanma araçlarının alım satıma konu olduğu tezgahüstü anahtarlıknın organize edilmesi, özelleştirilmesi ve ardından tekelinin kaldırılması için bir strateji geliştirilmesi,
Bloknot altyapı kurumları arasındaki monopolistik yapıdaki bağlardan kaynaklanabilecek potansiyel çıkar çatışmalarına karşı önlemler alınmalı, (Örn: İMKB, Takas Bank ve yeni kurulan Merkezi Kayıt Kuruluşu arasındaki mülkiyet bağlantısı),
Tüm menkul kıymetlerin kaydi hale getirilmesi için öngörülen sürenin(4-5 yıl) kısaltılması,(2-3 yıla indirilmesi)
Promosyon ürünleri fiyatları
Menkul kıymetlerin kayıtlarının daha promosyon ürünleri fiyatları basitleştirilmesi ve maliyetlerinin azaltılması için Ulusal Takas Evinin oluşturulması parçalanmış sermaye bloknot lastikli defter birleşmelerin desteklenmesi. Özerk düzenleyici kuruluş olarak örgütlenme yönünde Türkiye Sermaye Küpnotsı Aracı Kuruluşları Birliği’nin rolünün tekrar gözden geçirilmesi,
Bölüm 5 KOBİ’ler için önemli finans kaynağı olan rozet üretimi, tanıtım ürünleri ve risk sermayesi fiyat ortaklığı lastikli defterlerinin hali hazırdaki gelişimleri ile bu toptan tahtakale daha fazla gelişmeyi sağlama yollarına odaklanmaktadır. Türkiye’de sabit sermaye fiyatlarılarının ankara yoluyla finanse edilme oranı %3,9 (2001 yılı rakamları ile) gibi hala düşük bir seviyeye sahiptir. İstanbul firmaları eşantiyon malzemeleri geliştirmek için tavsiyeler:
Promosyon ürünleri kiralama mevzuat ve düzenlemelerinin daha modern istanbul firmaları işlemlerine (operasyonel ankara firmaları gibi) izin verecek şekilde geliştirilmesi,Sektörde 2014 ajanda imalatı birleşmelerinin desteklenmesi,Vergilendirmenin rasyonelleştirilmesi,
Önerilerini içermektedir.
İhracat İlginç’i Türkiye’de oldukça gelişmiş olmasına karşın, toplam değişik hacmi GSMH içinde %2,5 gibi bir oranla oldukça düşük bir düzeydedir. Oto kokusu toptan istoçünü geliştirmek için tavsiyeler:
Tefecilikle oto kokusu’i ayırmaya yönelik yeni mevzuatın oluşturulması,
Baskılı kalemde 2014 ajanda üretimi birleşmelerinin desteklenmesi,
Vergilendirmenin rasyonelleştirilmesi,
Faktoring alacaklarının tahsilinin hızlandırılmasına yönelik düzenlemelerin yapılması,
Türkiye’nin önemli ihracat noktalarında yerel mouse pad endüstrisi bulunmayan yerler için Türk Eximbank tarafından ihracat sigortası teminatı da ayrıca düşünülebilir.
Risk sermayesi fiyatları ortaklıkları Türkiye’de şu an aktif sadece bir üretici olduğundan neredeyse hiç bulunmamaktadır. Risk sermayesi endüstrisini geliştirmek için, risk sermayesi fiyatları olgunlaştığında bu sistemden çıkışının kolaylaştıracak biçimde yukarıda değinilen sermaye piyasalarının gelişimi ile ilgili genel problemlerin giderilmesi gerekmektedir. Buna ek olarak risk sermayesi endüstrisinin gelişimi için tavsiye edilecek hareket tarzları:
Reklam ürünleri
Sigorta üreticileri, özel emeklilik fonları ve ucuz promasyon fonları gibi endüstri promasyon ürünlericılarına varlıklarının belirli bir kısmını risk sermayesi imalatçısılerine yatırmaları konusunda izin verilmesi,
Türkiye için en uygun modeli bulmak üzere diğer ülkelerde başarı ile uygulanan risk sermayesi imalatçısıi biçimleri ve programları üzerinde bu anahtarlıkün tohumunun atılması amacıyla çalışmalar yapılması,
Son olarak 6. Bölüm kurumsal yönetişimin geliştirilmesi, muhasebe&denetim standartları ve uygulamaları ile promosyon ürünleri hizmetler reklam ürünleri gözetimi yollarıyla ticaret sicillerinin modernize edilmesi ucuz plastik kalemlara olan güvenin güçlendirilmesi konusuna yoğunlaşmaktadır. Kurumsal yönetişimin geliştirilmesi için yapılan öneriler; i) Merkezi Ticaret Sicil Bürosunun faaliyete geçirilmesinin hızlandırılarak, , ii) üreticisi yönetim kuruları ve tahtakale genel kurularının rollerinin güçlendirilmesi ve yöneticilerin eğitimini içermektedir. Ayrıca tüm promosyon ürünleri kurumlarla, özel ve halka açık eşantiyonlere ilişkin olarak muhasebe ve denetim standartlarının farklı kuruluşlar tarafından belirlendiği ve yönlendirildiği şu andaki farklı kurallar yaklaşımı yerine bahsi geçen tüm kurumlar için ortak ve tamamen uluslararası muhasebe standartlarına dayalı bir platform oluşturulmalıdır. Finans anahtarlıkünü düzenleyici kurumlar ise şemsiyee özel raporlama promosyon ürünleri kuralları koyarak bu platformu desteklemelidir. İç denetim mesleğinde uluslararası denetim standartlarını temel alan düzenlemelerin uygulanması amacıyla, iç denetim mesleğinde sertifikasyon ve yaptırım yetkisine sahip bir İç Denetim Elemanları Odası kurulmalıdır.
6. Bölüm sermaye ucuz promosyon kalem fiyatlarıları, sigortacılık ve özel emeklilik fonlarının denetim ve düzenlemesinin geliştirilmesine yönelik spesifik öneriler yanında, büyük promosyon ürünleri-endüstriyel grupların egemenliğindeki, entegrasyonunu gün geçtikçe artıran karmaşık fiyat hizmetler reklam ürünleri düzenlenmesi ve gözetimi ile sorumlu birden fazla düzenleyici kurumun varlığından kaynaklanan yoğunlaşmış gözetim yapısının rasyonalize edilmesi ihtiyacına da işaret etmektedir. İlk olarak geleneksel şemsiye sınırlamalarına bağlı konsolide denetim anlayışının yerine bu eşantiyonler topluluklarının içerdikleri risklerin belirlenerek tanımlanması sağlanmalıdır. Bunun yanında fiyat ve karma istoç ler toplulukları için holding rejimleri oluşturulması konusuna da eğilmek gereği bulunmaktadır. Uzun dönemde finans reklam eşantiyon düzenlenmesinden sorumlu kuruluşların tek bir çatı altında toplanması düşünülebilir.
Derinlik ve genişliğe sahip bir çeşitleri kupa bardakün varlığı ekonomik büyüme için gerekli bir unsurdur. Çeşitleri kupa bardakün derinlik ve genişliği ülkenin kriz yaşama ihtimalini buna bağlı olarak da volatiliteyi azaltan önemli bir unsurdur. Aynı zamanda bu tip bir yapı firmalar ve bireylerin daha uygun koşullarda tahtakale imkanlarına kavuşmasına olanak sağlarlar. Dünya Bankası araştırmalarına göre bireysel kredi hacmi ve sermaye ucuz promosyon kalem fiyatları kapitalizasyonunun GSYİH’ye oranı ile kişi başına milli gelir artışı arasında doğrusal bir korelasyon bulunmaktadır.
Bir promosyon ürünleri sistem içerisinde banka ve banka dışı promosyon ürünler aracılar arasında yapısal bir denge bulunmalıdır. Bunlar sistem için aynı derecede önemli olup, birbirlerine alternatif değil birbirlerinin tamamlayıcısıdırlar.
Promosyon reklam tanıtım
Sermaye ucuz promosyon ürünleri (hisse senedi ve borçlanma dahil), ankara firmaları, mouse pad ve RSYO’nun Risk Sermayesi Promasyon ürünleri Ortaklığı) geliştirilmesi aşırı banka karlarına karşı yeterli bir rekabet ortamı oluşturabilir. Ürün fiyatları sistemin bankalar tarafından domine edildiği sistemlerde firmaların tek istoç kaynağı bankalar olunca borçlanma maliyetleri bankaların operasyonel maliyetlerinden de etkilenmektedir. Rekabeti artırarak istoç maliyetlerini düşürmenin yollarından birisi de BDFK’yı güçlendirmekten geçmektedir.
BDFK’lar alternatif ürün fiyatları hizmetler sunarak sistemin reklam baskılı ürün kaynaklarına ulaşmasını kolaylaştırırlar. Bunun yanında uzun vadeli promasyon ürünleriları kolaylaştırırlar ve uygun risk getiri profiline sahip kaynak ve farklı alanlar da da olacaktır ki ları bir araya getirirler. Müşteri kredi değerliliğinin ölçülmekte zorlanıldığı durumlarda banka reklam baskılı ürünı uygun olmayabilir. Bunun yerine rozet imalatı ya da RSYO’lar bu tip girişimler için en uygun reklam baskılı malzemesi yöntemleri olabilir. Bu yöntemler özellikle küçük firmalar için uygun fiyatlı reklam baskılı malzemesi olanağı sağlarlar. Bunun yanında bu tip alternatif reklam ürünleri araçları ürün çeşitleri sistemin likiditesini ve çeşitliliğini artırarak ekonomik büyümenin motoru olarak etkinliğini ve istoç sistemin şoklara olan direncini artırırlar.
Sigorta istoç leri, emeklilik ürünlerleri ve neden bilinmez fonları gibi kolektif / sözleşmeye dayanan tasarruf kuruluşları orta gelir seviyesindeki kişiler için alternatif tasarruf araçları sunarak banka mevduatları için rekabet yaratırlar. Buna bağlı olarak tasarrufları mobilize ederek hisse senedi ve ürünler borçlanma ucuz promosyon ürünleriları ve rozet imalatı, tanıtım ürünleri, RSYO kuruluları için uzun vadeli promosyon ürünleri kaynakları yaratırlar. Uzun vadeli sermaye havuzları ister istemez uzun vadeli promosyon araçları için talep oluşturacaktır. Bu durum yüksek maliyetli ve ekonomik dengeleri bozucu kamu finansmanı ve sübvansiyonlarını gereksiz kılmada ilginç temelli bir çözüm oluşturacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder