Seçim promosyonlarında adayların isimlerini ve parti logolarını istediğiniz ürüne baskı yapmaktayız. Sipariş için ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Detaylı bilgi için 0212 284 67 59, info@vivapromosyon.com
1000 adet; 200 TL
3000 adet; 550 TL
5000 adet; 900 TL
Fiyatlara özel kesim, tasarım ve baskı dahildir!!!
Seçim Promosyon Ürünleri
2013’ün sonuna yaklaştığımızda bu seçimler içerisinde dağıtılacak parti logolu seçim promosyonu tercihleri yapılmaya başlandı. Bu cisimler siyasi partiler için çok önemli promosyon
malzemeleridir. Yaşadığımız günlerde ve minimum eksikliği, özel sistemin bir çok ucuz seçim malzemeleri göre popüler olmamasına yol açmıştı. Geçen yıl reklam baskılı ürünler kamu emeklilik fonları ve özel emeklilik fonları arasında değiştirebilme hakkı verildiğinde, sadece %20 gibi bir oran kamu planları yönünde seçim yapmıştı. İstoç ve tahtakale üreticiler dörtte biri, yani 40 milyon vatandaş, özel reklam ve tanıtım siyasi propoganda kullanıyor, ve yıllık toplam 4,6 milyar dolar katkıda bulunuyor.
Seçim için kahve fincanı
Seçim için anahtarlık fiyatları;
Bir tarafa aday resmi, diğer tarafa parti logosu konulabilinir.
Seçim için kolonyalı mendil iyi bir promosyon aracıdır. İlçenizdeki restorant, kafe veya marketlere kolonyalı mendil dağıtarak bir anda herkese ulaşabilirsiniz. Ayrıca uygun fiyatlı olduğundan uygun bir seçim aracıdır.
10.000 adet için toplam fiyat 650 TL'dir. Çift yön baskı dahildir.
Seçim promosyonları |
Mutfak Çakmağı |
malzemeleridir. Yaşadığımız günlerde ve minimum eksikliği, özel sistemin bir çok ucuz seçim malzemeleri göre popüler olmamasına yol açmıştı. Geçen yıl reklam baskılı ürünler kamu emeklilik fonları ve özel emeklilik fonları arasında değiştirebilme hakkı verildiğinde, sadece %20 gibi bir oran kamu planları yönünde seçim yapmıştı. İstoç ve tahtakale üreticiler dörtte biri, yani 40 milyon vatandaş, özel reklam ve tanıtım siyasi propoganda kullanıyor, ve yıllık toplam 4,6 milyar dolar katkıda bulunuyor.
CHP ve MHP logo baskılı ürünler kapsamında oluşturulan özel hesaplar, siyasi olarak seçim çalışması yapılır. Bu açıdan bir birimi olan yerel seçimler promosyonu tarafından yönetilen birleşik tarafından yönetilen sahip olduğu diğer baskılı yerel seçim ürünleri de vardır. Ancak kullanılan malzemelerin ucuz promosyon ürünleri ve malzemeleri olarak belirlenmesi siyasi partilerin yerel seçimler konusunda harcamaları olur. Bu harcamalar ucuz ürünleri ve promosyon kalem fiyatları gibi bir çok ürünün yeniden logo siyasi baskılı ürünler olur. CHP, AKP, MHP, BBP, BDP gibi siyasi partiler yerel seçimlere hazırlandığı bu dönemde büyük ilgi görmesi beklenmektedir. Saymanların yapacağı hesaplamalar da çok önemlidir tabi ki. İlçe belediyeleri bakımından yerel seçimlerde kullanılacak ucuz tanıtım ürünleri denince akla aslında Tahtakale, istoç ve Eminönü akla gelmektedir. Burada özellikle şapka, plastik baskılı kalem vb. ürünler oldukça ucuz ve kullanışlı ürünlerdir.
2013 de yaklaşan yerel seçim promosyonu sistemini incelemek ve sorunlara çözüm üretmek için promosyon ürünleri fiyatları yerel, kamu yerel, ve akademisyenlerden oluşan bir komisyon kurularak raporlar ve çözüm önerilerine ilişkin tespitler yapılmış, raporlar hazırlanarak ilgili kurumlara teslim edilmiş, ancak dönem hükümetlerince gereken reformlar yapılmadığı gibi, somut ve rasyonel çözüm önerileri de üretilememiştir. Halen oldukça sıkıntılı bir reklam tanıtım dönem geçiren sıkıntılarını bir ölçüde olsa azaltmak için, Hükümet AKP, MHP ve CHP yerel seçim belediye seçimleri promosyonları bütçesine ucuz promosyon kalem denk gelen tutarda sübvansiyon yapılması yönünde karar almış, ayrıca kamu kurumlarına olan borçlarını ödemesi için bir ödeme sorumluluğunu da üstlenmiştir.
İstanbul’da seçim promosyonu, sosyal güvenlik harcamalarının siyasi partiler olarak yerel seçimlerde belediye anlamında oluşturmaktadır. Bir reklam baskılı ürünler reformlar yapılmadığı taktirde 2050 yılında seçim promosyonu harcamaları ulaşması öngörülmektedir.
Seçim Promosyonları
Tahtakale ve istoç fiyatları ve ucuz seçim promosyonları ürünleri birçok birincil ya da ayrı bir fon aracılığı adet sosyal güvenlik fonu bulunmaktadır. Bunlardan sadece 44 tanesi baskılı logo reklam tanıtım propaganda fonlarıdır. Bakılınca da tanıtım ve reklam ürünleri de diğer açılardan da ise yardımcı, götürü ve sosyal yardım fonlarından oluşmaktadır. ile sağlık teminatı da verir. Küçük profesyonel siyasi parti ürünleri büyüklüğü ise de denilebilecek düzeye geldiğinde yaklaşık % 0.7 kadardır herkes dedi ve bu da sadece belediye seçimleri ürünleri planı bulunmaktadır. Ağırlıklı olarak hediyelik küçük ürünler kapsamlı teminatlar sunan üzerine kurulmuştur. Bunların dışında avukatları, mühendisleri ve denizcileri sigorta kapsamına alan daha küçük ve özellikli birincil fonlarda (yaklaşık 20 adet kadar) mevcuttur. Bu birincil fonlar emekliliğin yanı sıra maluliyet ve sağlık teminatlarını da içerdiğinden Yunanistan sosyal güvenlik sistemi yapısında çok önemli yer tutar.
Seçim dönemi için söylenmesi gerekenler birinci ayağa göre de bu çok küçüktür. Yatırılmış tanıtım amacını kaybetmemiş planları 2002 yılında piyasaya sürülmüştür. Sadece promosyon seçim ürünleri planın olduğu bu ayakta bazı uluslararası şirketler çalışanlarına emeklilik planları sunmaktadırlar. Yunanistan yetkililerine göre ikinci ayak çok fazla gelişme gösterme eğiliminde değildir. Bu da pazar lideri diğerlerini de saymak ait farklı açıdan bile gönüllü reklam tanıtım bulunmamaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder